خانه | شرایط بازگشت کالا

شرایط بازگشت کالا

شرایط بازگشت کالا
مشتریان عزیز موبوچی در شرایط و حالات زیر می توانند اقدام با بازگشت کالا نمایند:
1. انصراف مشتری از خرید:

در صورتی که مشتریان قبل از ارسال کالا انصراف خود را به بخش پشتیبانی اعلام نمایند، کلیه پرداختی های ایشان شامل هزینه های حمل قابل بازگشت خواهد بود. اما اگر اعلام مشتریان به بخش پشتیبانی پس از دریافت کالا صورت پذیرد، مبلغ قابل بازگشت معادل کل مبلغ منهای هزینه های حمل انجام شده می باشد. مشتریان گرامی پس از تحویل کالا، تنها ۲۴ ساعت فرصت دارند تا موضوع را به بخش پشتیبانی شرکت اعلام کنند.
شرط اصلی انصراف از خرید آن است که مشتری کالا را  در شرایط اولیه خود (پلمپ و سالم) تحویل شرکت نماید و هیچ‌گونه استفاده‌ای از آن نشده باشد. (این موضوع شامل کالاهای با گارانتی هم می‌­شود)
در صورت پرداخت از درگاه، مبلغ قابل بازگشت ظرف مدت ۴۸ ساعت به حساب مشتری عودت خواهد شد و در صورت پرداخت با اسنپ پی، مبلغ مذکور توسط اسنپ پی و طبق سیاستهای آن مجموعه (معمولا بین 7 تا 10 روز کاری) به مشتری عودت خواهد شد.
2. مغایرت ویژگی های ظاهری و فنی:
در صورتی که کالای دریافتی به لحاظ ظاهری (مانند رنگ) یا فنی (مانند میزان حافظه) با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد، ابتدا لازم است مشتری ظرف حداکثر ۲۴ ساعت موضوع را به اطلاع پشتیبانی سایت برساند و برای بازگشت کالا بدون هرگونه آسیب یا باز کردن جعبه با پشتیبانی هماهنگی لازم را به عمل آورد. در صورت آنکه برای تشخیص ویژگی های فنی و ظاهری نیاز به باز کردن جعبه بود، آنگاه حتما باید دستگاه خریداری شده روشن نشده باشد و  تمامی محتویات کارتن دستگاه عودت داده شود.
3. آسیب یا ایراد فنی و فیزیکی:
تمامی محصولات موبوچی دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی می باشند. همچنین گوشی های موبایل و اکثر لوازم جانبی عرضه شده در سایت دارای گارانتی شرکتی معتبر هستند.
محصولاتی که گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی دارند، در صورت وجود ایراد سخت افزاری فرصت 7 روزه برای بازگشت را دارا میباشند. ضروریست جعبه یا کارتن اصلی محصول خریداری شده تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، به صورت سالم نگهداری شود تا در صورت بروز مشکل به شرکت عودت داده شود. وجود هرگونه شکستگی، خط و خش، ضرب دیدگی و برخورد با مایعات سبب عدم برخورداری از  این امکان میگردد.
محصولاتی که گارانتی شرکتی دارند، تحت شرایط تعیین شده توسط شرکت ضمانت کننده، از خدمات این شرکت ها برخوردار می باشند و لازم است در صورت آسیب و ایراد فنی با شرکت مربوطه تماس گرفته شود.
4. شرایط ارسال کالای بازگشتی:
لطفا پس از هماهنگی با پشتیبانی، نسبت به ارسال کالای مربوطه اقدام نمایید. قبل از ارسال حتما از موارد زیر را مطلع باشید:
لازم است دستگاه و تمامی لوازم همراه آن را در جعبه اصلی خود قرار داده و به صورت صحیح بسته بندی نمایید.
توجه نمایید که برای بازگرداندن کالا جعبه اصلی مورد نیاز خواهد بود. برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه دستگاه و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. اگر نیاز به شرح موضوع می باشد آن را در برگه ای جداگانه نوشته و درون پاکت قرار دهید.
در صورتی که دستگاه را از طریق پست پیشتاز دریافت کرده اید، رسید پستی را به همراه دستگاه ارسال نمایید.
لطفا پیش از ارسال دستگاه، رمز عبور و یا الگوی امنیتی خود را از روی دستگاه حذف نمایید تا کارشناسان قادر به تست دستگاه باشند. همچنین اطلاعات شخصی خود را از روی دستگاه حذف نمایید.
5. هزینه های ارسال:
در صورتی که بر اساس نظر کارشناسان موبوچی، ایراد یا مغایرت مورد تایید قرار گیرد، هزینه های ارسال بر عهده موبوچی خواهد بود؛ در غیر این صورت بر عهده مشتری خواهد بود.
6. نحوه رسیدگی به کالاهای بازگشتی:
تصمیم گیری در مورد کالاهای بازگشتی بر عهده کارشناسان این شرکت می باشد. زمان رسیدگی بین 3 تا 5 روز کاری است. این موضوع از طریق تماس پشتیبانی به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید